Presentation

View previous topic View next topic Go down

Presentation

Post  Scylla on Sat Jul 21, 2012 5:13 pm

Hi all,

It's the official first post of TLA in this forum.

TLA's clan is a new french clan of hna dope (and hvsa too) since February 2012 : before, we played only on GaiA's map for 2 years (under 2 clans : GaiA and DEVA). But, cuz problem of desynchro and appearance of LOL, we have created TLA's clan to play together on War3 and on Dope's map.

So, we have a lot of work to join Dope's community cuz GaiA and Dope' map are very different. But we hope get it.


Moreover, we are maked up of 30 players (10 active) and with a heterogeneous level.

TLA forum : http://clan.tla.vraiforum.com/index.php (it's in french Razz )


Chief : Scylla

Shamans : Mr.GRIS, NaProXene, mephisto88 (hvsa), zyker (hvsa)

Grunts : flonos, loicjumper, Catiniouls-, Alexiouls-, Django-Freeman, Eiko37, shoreeuken, Menetios_tla, Raziel_TLA

Peons : Spartan, kalogronan, Falco, Sp0nge, Rone, newdel, razal, mido-suga, fooou, Grigan, Sanosuke01, Dark_Vador,

TLA clan : http://classic.battle.net/war3/ladder/W3XP-clan-profile.aspx?Gateway=Northrend&ClanTag=tla


Last edited by Scylla on Sun Mar 03, 2013 4:21 pm; edited 15 times in total
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  EddieBG on Sat Jul 21, 2012 5:15 pm

Scylla wrote:Hi all,

It's the official first post of TLA in this forum.

TLA's clan is a new french clan of hna dope since February 2012 : before, we played only on GaiA's map for 2 years (under 2 clans : GaiA and DEVA). But, cuz problem of desynchro and appearance of LOL, we have created TLA's clan to play together on War3 and on Dope's map.

So, we have a lot of work to join Dope's community cuz GaiA and Dope' map are very different. But we hope get it.


Moreover, we are maked up of 30 players (15-20 active) and with a heterogeneous level.


Chief : Scylla

Shamans : Talaos, Razal, Flonos, (Elite84)

Grunts : Ghinzu, Apeescap, Dark, Falco, Sokoo, Sp0nge, kataklio

Peons : Lunairy, gazes94, Rone, Carlj, Hidan, Spartan, clodo, HellmaX, Mido-Suga, LegeriWeed, Yeeep, KeKou, Paladed, Wolfkill, Zykerr, Jeth, Mishi, Saiyen

Hey Welcome. By the way does Echos & Armies 1.47 map is actually old Gaia map but improved? I've played it last night terrain is just perfect. Need to balance only tomes maybe add +5 Agi/Int/Str to the same cost on dope bot Smile
avatar
EddieBG
Alchemist
Alchemist

Age : 27
Location : Пловдив, България(Plovdiv, Bulgaria)
Posts : 380

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Scylla on Sat Jul 21, 2012 5:28 pm

Vasil Petrov wrote:
Hey Welcome. By the way does Echos & Armies 1.47 map is actually old Gaia map but improved? I've played it last night terrain is just perfect. Need to balance only tomes maybe add +5 Agi/Int/Str to the same cost on dope bot Smile
thx Smile

Echos & Armies 1.47 is the map of Carj and it's totaly different than Gaia's map : and yes, i like this map too but it remains some balance Wink
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Guest on Sat Jul 21, 2012 7:26 pm

Welcome Very Happy

Greetz,

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Ghinzu on Mon Jul 23, 2012 3:07 pm

Hi all, I hope to see a lot of y'all IG, to play some private : p
avatar
Ghinzu
Archmage
Archmage

Age : 27
Posts : 32

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Scylla on Thu Jul 04, 2013 12:36 pm

announcement : TLA clan it's over in HnA Sad

reason : a lot of players left for LoL and less activity in HnA.

thx everyone for this one year and a half of Losses (7) and Wins (2). what a pity ! but that's life...


scylla



plz delete TLA section within one week.
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  yugan on Thu Jul 04, 2013 1:38 pm

they found a game where even a nap can play and bb hna xd
avatar
yugan
Forum Extreme User
Forum Extreme User

Age : 24
Location : Italy
Posts : 554

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Scylla on Thu Jul 04, 2013 1:41 pm

yugan wrote:they found a game where even a nap can play and bb hna xd
LoL it's hard for me :Dso... i dont thk that Wink

but i prefer hna, idk why Wink
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  yugan on Thu Jul 04, 2013 1:45 pm

Scylla wrote:
yugan wrote:they found a game where even a nap can play and bb hna xd
LoL it's hard for me :Dso... i dont thk that Wink

but i prefer hna, idk why Wink

it can be harder but u can learn to play just with an hero and u are imba ^^
avatar
yugan
Forum Extreme User
Forum Extreme User

Age : 24
Location : Italy
Posts : 554

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  StiFleR01 on Thu Jul 04, 2013 3:38 pm

yugan wrote:

Said "Master Obiyugan Kenobi" Razz
avatar
StiFleR01
Keeper of the Groove
Keeper of the Groove

Age : 27
Location : France
Posts : 203

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  StiFleR01 on Thu Jul 04, 2013 3:40 pm

Ooops failed...
I retry ^^'

yugan wrote:
Scylla wrote:
yugan wrote:they found a game where even a nap can play and bb hna xd
LoL it's hard for me :Dso... i dont thk that Wink

but i prefer hna, idk why Wink

it can be harder but u can learn to play just with an hero and u are imba ^^

Said "Master Obiyugan Kenobi" :p
avatar
StiFleR01
Keeper of the Groove
Keeper of the Groove

Age : 27
Location : France
Posts : 203

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  yugan on Thu Jul 04, 2013 3:56 pm

-1 clan is bad notice btw, say your people who still play to join in the other "alive" clans at least ^^
avatar
yugan
Forum Extreme User
Forum Extreme User

Age : 24
Location : Italy
Posts : 554

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Scylla on Thu Jul 04, 2013 4:24 pm

yugan wrote:-1 clan is bad notice btw, say your people who still play to join in the other "alive" clans at least ^^
i know and it's done Wink
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Scylla on Thu Jul 11, 2013 4:56 pm

TLA clan is dead desperate
avatar
Scylla
Batman the Dark Knight
Batman the Dark Knight

Age : 28
Location : Madrid (España)
Posts : 422

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  StiFleR01 on Thu Jul 11, 2013 8:56 pm

Sry about that, TLA clan was a nice clan with members always well-mannered, gj to all members and to Scylla.
avatar
StiFleR01
Keeper of the Groove
Keeper of the Groove

Age : 27
Location : France
Posts : 203

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Metallbrecher on Fri Jul 12, 2013 10:25 am

Scylla wrote:TLA clan is dead desperate
now u have to join the dark side of the hna clans..... (ps: we have cookies) Cool 
avatar
Metallbrecher
Deathknight
Deathknight

Age : 22
Location : Austria
Posts : 142

Back to top Go down

Re: Presentation

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum